اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یتم : 4/4

G                                  Am

  هدف من توی گهواره مرد رو ورق جوهری با اشکای خشک

E                            F

  نقاشیام اشکالی گنگ و افکارم شده خرواری فحش

G                                Am

  بحث این نیست که انسان کمه بحث سر اینه که چقدر سوگند خره

       E                                  F

 چون با هرکی نشسته یکماه بعدش طوری ازش خورده که چشماش تره

G                             Am

  اینا تازه نیست عادت کردم خط به خط توی کاغذ غرقم

E                                        F

 شب به شب توی عالمی پرتم  که جوونیم حروم شد ساعت برگرد

Dm                              Am

  توی اتاق تاریک و تار چشام بارید ونگام تاریخ یه شادی و

E

  به یاد نداره و سالی یه بارمنتظر شادی ام تو ثانیه ها

Dm                                  Am

  تقویم روی میخ دیوار نیست فقط یه نور کوچولو ته زیر سیگاری

       E

  داره میسوزونه میفهمونه شب سیاه نیست ما پای هم تا صبح بیداریم

Dm              Am

  ساعت برگرد // ساعت برگرد

E          

  ساعت برگرد // ساعت برگرد

Dm              Am

  ساعت برگرد // ساعت برگرد

E 

 ساعت برگرد // ساعت برگرد F                                               G                                        Am

 بازم من همیشه یه گوشه ای تو اتاقم وا رفتم  پس هرکی ندونه میپرسه میگه خوابم، نه

 Am     E                E                          F    

دادا من بیدارم تا جایی که یادم هست فقط حالم بد یادم میاد روزایی که عاشقونه

          F                                         G 

  با بچه های محله میرفتیم کوهپایه تا عصر روزها و ساعت مثل برق رفتن و

Am                                    

  دوستامم با برفا اب شدن تا گرم بمونن روزایی که من پیش رومه

          F                                   G

  نامردا همه رفتن همه سرگرم وغرقن توی کارو بار و با ایال و داف     

        E

  چون توی حیاط ما دیگه جایی نیست واسه اینهمه عشق و حال لارج

Dm                                Am 

  اینا کیان به اصطلاح رفیقان تا کجا باهات میان چرا تورو میخوان

E

  واسه سود و زیان و هیشکی طرفت نیستچون لیست ورقت شده بیستا ورق خیس

Dm              Am

  ساعت برگرد // ساعت برگرد

E          

  ساعت برگرد // ساعت برگرد

Dm              Am

  ساعت برگرد // ساعت برگرد

E 

 ساعت برگرد // ساعت برگرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:51 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.